miércoles, 9 de marzo de 2011

Presento... ¡Activitat 2!

Una vegada més aqui exposo el meu procés per fer la activitat 2:
La primera part era publicar un missatge de salutació al grup "aequart" una tasca que qualsevol podria fer, així que els que encara no ho heu fet... a que espereu?
Després d'això tant sencill el següent pas ha sigut acceptar la invitació de la profesora per afegir-se a l'entorn FriendFeed. Una red social la mar de colorida pero un poc difícil de utilitzar comparada amb les reds socials a les que estem acostumbrats (Facebook, Tuenti, Twitter...)
Aquí puc dir que vaig tenir un petit envull de comtes de correu pero no se com, es va solucionar sense tenir que fer res. ¡Magia!
Seguint amb el procés de l'activitat, s'havien de afegir alguns gadgets per poder treballar millor amb FriendFeed y Google grups i poder-ne treure el màxim partit. Aquest són: FriendFeed (que per cert costa un poc de trobar, el vaig trobar amb alguns intets fallits) i google grups per poder entrar directament a aequart.
Ja per acabar, per verificar la activitat, vaig tenir que enviar-li una captura de pantalla a l'Inma del meu igoogle (mira q va costar trobar el correu). També vaig ajudar a una companya en problemes.

Com a reflexió final puc dir que a diferència de la primera activitat en aquesta no ho he tingut facil. Mai havia treballat amb aquestes webs, tot i que el google grups es podria considerar con un estil de "foro". He aprés bastant i sempre es disfruta aprenent.

Un salut a tothom que ho llegesqui, que tingueu un bon dia :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario