jueves, 10 de marzo de 2011

Paradoxa? Activitat 3

Finalment seguint amb el repas de les activitats arribam a la activitat 3. Aquesta activitat té com a objectiu crear un blog i publicar-hi allà informes i altres coses que més endevant s'hi afegiran. Com habreu notat es el que estic fent ara mateix. Així podriem trobarnos davant una paradoxa de la vida, ja que el que faig en aquest moment es el que hem toca explicar.
Pero deixant de banda tots aquests enigmes mentals passam a analitzar l'activitat. Per una banda ha sigut facil, als 11 anys vaig crear el meu primer blog i els blogs en aquell temps no estaven tant desenvolupats, vaig tenir que ingeniarme-les. Tot això ara m'ha servit, perque amb noves funcions i gadgets torn-ho al mont dels blogs. Principalment, en aquest blog, s'hi tenen que publicar 3 tipus de entrades diferents: les de ePortfolio (com aquesta), les Taller AE on reflexionarem sobre nosaltres mateixos i les personals, d'un caire més lliure.
De moment en aquesta activitat només publicaré entrades de ePortfolio, perque les altres ja les treballarem més endavant.
El següent pas ha sigut configurar FriendFeed perque es poguessin veure les nostres entrades al blog en el menú d'inici. Per aixó he anat a "configuración", "añadir/modificar" i "blogs" i hi he enganxat la direcció seguint les instruccions donades al blog de la profe.

Aquesta activitat demanarà temps per anant-la completan
t ja que sembla que será en la que més tindrem que treballar. Pero espero poder-la disfrutar moltissim!

Espero que tothom s'hi animi. Un salut!




No hay comentarios:

Publicar un comentario